Dostupné kurzy

Toto je první ze tří modulů kompletně přepracovaného kurzu koučinku. Kurz je odlehčen od grafických prvků, tak, aby se rychleji načítal. Všechny části kurzu i pdf soubory jsou nyní upraveny tak, aby se dobře zobrazovaly na mobilních zařízeních.

Obsah Modulu 1

1. Týden: Emoční inteligence, empatie, sebeuvědomění, sebeřízení

2. Týden: Vybrané aspekty z neurovědy, psychologie, kognitivní procesy

3. Týden: Komunikace a naslouchání

4. Týden: Úvod do koučinku, koučinkové postupy a procesy

Tento modul, nebo celý kurz, si můžete objednat zde.


Obsah Modulu 2

5. Týden: Koučink - První hodina s klientem

6. Týden: Vybrané nástroje koučinku

7. Týden: Cíle a řešení problémů na cestě k nim

8. Týden: Koučink jako nástroj leadershipu

Tento modul, nebo celý kurz, si můžete objednat zde.


Obsah modulu 3:

9. Týden: Koučink zdravého sebevědomí

10. Týden: Koučink asertivity

11. Týden: Koučink stresu

12. Týden: Koučink obav a strachu

Tento modul, nebo celý kurz, si můžete objednat zde.


Tyto manuály jsou součástí kurzu Online kurz koučinku - Mindset Coaching®. Většina návodů a cvičení je již obsažena v kurzu a zde je naleznete v přehledné, ucelené formě ke stažení.


Absolvovali jste všechny 3 moduly? Tak si nyní zkuste udělat závěrečný test. Pokud budete mít nejméně 70% odpovědí správně, vystavíme vám certifikát o úspěšném zvládnutí kurzu a registraci jako Mindset Coach.

Pokud se vám to hned na poprvé nepodaří, můžete test opakovat, dokud ho úspěšně nezvládnete. Ale pozor, otázky jsou pokaždé náhodně vybrány a budou při každém pokusu jiné.


Online kurz s manuály a pracovní knihou. Pomocí jednoduchých a praktických metod pramenících z kognitivně behaviorální terapie, můžete systematicky zlepšovat vaši asertivitu a vaše sebevědomí.

Následující “protokol” je určen ke zvýšení vaší všeobecné výkonnosti. Pokud zde mluvím o výkonnosti, mám na mysli výkonnost jak fyziologickou tak i výkonnost mentální. Podle mého názoru nelze jedno od toho druhého oddělit. Obojí nás dělá tím čím jsme. Pomůže vám dělat to, co chcete dělat, ať už je to cokoliv a usnadní dosažení jakéhokoliv cíle. Toto není teoretický online kurz ale praktický návod, který vás povede krok po kroku a pomůže vám vytvořit strukturu ve vašem životě, která vám bude zásadní oporou při překonávání překážek a bude mít zásadní vliv na vaši objektivní i pocitovou úspěšnost.
Mindset CoachingⓇ Self Coaching Protokol zvýší vaši výkonnost
  • ve sportu
  • v zaměstnání nebo v podnikání, 
  • při realizaci osobních projektů. 
Pomůže vám zbavit se úzkosti, strachu a kontraproduktivních myšlenkových vzorů.
Pomůže vám i v případě, že nemáte žádné cíle nebo projekty, slovo výkon se vám příčí a vy chcete mít ze sebe “jen” lepší pocit a žít vyrovnaný a naplněný život.

HEALTH COACHING je světový trend, který se zaměřuje na koučink kvality zdraví a života. Pokud je to i Vaše životní téma, přijďte se naučit vše potřebné a staňte se Koučem zdravého životního stylu!
Program cílí na budoucí kouče, kteří se chtějí zaměřit na prevenci civilizačních chorob, jako jsou rakovina, kardiovaskulární choroby, diabetes, metabolický syndrom a zároveň pomáhat svým klientům zpomalit proces stárnutí, zvýšit sportovní výkonnost, zhubnout a vypadat lépe nebo se jen cítit dobře.

Málokdo je spokojený se svým aktuálním stavem. Někdo si připadá příliš tlustý, jiný má zase pocit, že v současném zaměstnání zahazuje drahocenný čas nebo že by mohl být s jinou partnerkou nebo partnerem šťastnější. Většina lidí chce žít smysluplnější, zajímavější a zdravější život. Tak proč nezačít něco měnit? Protože to není tak jednoduché. 

Podvědomě se bráníme jakékoliv změně. Má to pravděpodobně evoluční důvody. Pro náš mozek je jednodušší a energeticky úspornější vytvářet návyky a rutiny z opakujících se aktivit. Takže stejně tak, jak jsme si zvykli dát si každé odpoledne ve Starbucksu caffé latte (tall 150 kcal), naučili se jezdit automaticky autem, tak se i z manželství nebo zaměstnání po nějaké době stane rutina. Rutina znamená, že synapse v mozku vytvořily pevná fyzická spojení, a my všechny tyto aktivity provádíme, aniž bychom o nich museli vědomě přemýšlet. 

To je sice výhodné a velmi pohodlné, ale jen pokud jsou to návyky, které jsou v souladu s našimi cíli, podporují naše zdraví a pocit spokojenosti. Bohužel vytváříme i takové návyky, které nám vyloženě škodí (každý večer si dám dva panáky Jamesona), stojí spoustu neproduktivně vynaloženého času (civím denně na nesmyslné televizní programy), jdou proti našim cílům (chodím do práce, která se mi příčí a neuspokojuje mne) nebo nás dělají nešťastným (žiju s partnerem/partnerkou, kterého/kterou v podstatě nesnáším). 

Vědomě víme, že bychom měli udělat změnu (přestat pít, nepřecpávat se, nedívat se na seriály, změnit zaměstnání, nechat se rozvést). Návyky jsou ale jako koryto řeky, mnohačetným opakováním  „zaryté“ v evolučně staré části mozku (zejména bazální ganglia), a nelze je jen tak jednoduše měnit.


Pohyb znamená život, a to, jestli žijeme aktivně nebo naopak neaktivně, zásadně ovlivňuje naše zdraví. Ať už se jedná o zvýšení pohybové úsilí při běžných činnostech, jako je například chůze nebo organizované aktivity sportovního charakteru, pohyb by měl být jednou z denně se opakujících rutin našich životů. Se svými klienty pracuji na úplně stejném základu, tedy aby se stal pohyb součástí jejich života, zlepšil jejich mentální i fyzickou kondici, optimalizoval tak své zdraví a čerpali plně benefity, které pohyb přináší. Modul „Pohyb a fitness“ je postavený tak, aby si každý dokázal sestavit svůj vlastní pohybový program, který mu bude vyhovovat, nebude ho stresovat a přinese mu benefity ve všech rolích, které v životě zastává. 

Veškeré funkce probíhající v těle vyžadují energii, ale odkud se tato energie bere? Energii bereme z tzv. makronutrientů, jsou jimi sacharidy, proteiny a tuky. Pro většinu lidí jsou hlavním zdrojem sacharidy, druhým pak tuky a třetím proteiny. Naše těla pomocí složitých enzymatických reakcí štěpí vazby v molekulách, tvořících přijímanou potravu, uvolňují z nich energii a místo toho, aby ji všechnu nechaly uniknout v podobě tepla, uskladňují ji formou jiných molekul.